Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Przewiduję dwa e-maile miesięcznie.
Regulamin zakupów

Regulamin zakupów

 1.

Sklep internetowy www.apila.pl  prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2.

Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.apila.pl. Mogą być także przesyłane e-mailem na adres biuro@apila.pl.

Jeżeli złożą Państwo zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego, otrzymają Państwo automatyczny e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

3.

W przypadku pierwszego zakupu zapraszam do zalogowania się na stronie mojego internetowego sklepu. Dzięki rejestracji dołączą Państwo do grona moich stałych klientów.  Dla osób, które regularnie będą dokonywać zakupów przewidziany jest stały rabat. Dzięki rejestracji w moim sklepie  łatwiej będzie mi się z Państwem kontaktować, a także na bieżąco przesyłać informacje o aktualnych promocjach.

4.

Rejestracja w moim sklepie internetowym nastąpi dopiero po potwierdzeniu rejestracji z Państwa konta e-mailowego.

5.

 Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

6.

Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpocznie się po tym, jak e-mailem klient potwierdzi złożenie  zamówienia.

7.

Zamówienie generalnie powinno być zrealizowane w ciągu 48h. Jednakże, jeżeli towar nie będzie dostępny w moim magazynie termin realizacji może wydłużyć się o kilka dni. W przypadku niedostępności towaru Klient zostanie poinformowany o tym fakcie. Wówczas to Klient zadecyduje czy wyraża zgodę na częściową realizację złożonego zamówienia, wydłużenie czasu na realizację zamówienia czy całkowitą rezygnację z zamówienia.

8.

Na stronie internetowej mogą znaleźć się produkty przy których będzie informacja - "towar tylko na zamówienie" oznacza to, że jesteśmy w stanie specjalnie dla Państwa ściągnąć dany asortyment. Jednakże ostateczna cena takiego towaru może ulec zmianie. Podana na stronie cena jest ceną orientacyjną (pochodzi z ostatniej dostawy) i w przypadku składania nowego zamówienia może ulec zmianie. Każda zmiana ceny będzie konsultowana zawsze telefonicznie z klientem. Wówczas Klient ma szansę w przypadku zbyt dużej różnicy cen zrezygnować z zamówienia. Jednak decyzja musi być podjęta przed złożeniem przez nas zamówienia do dostawcy towaru/usługi.

9.

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez klienta.  Sklep Apila zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towaru lub usługi znajdujących się na stronie www.apila.pl, dodawania nowych asortymentów, organizowania tymczasowych promocji.

10.

Zamówiony towar dostarczam za pomocą firmy kurierskiej, Pocztą Polską lub naszym transportem. Jednakże to Państwo decydują o formie dostawy towaru. Koszt dostawy towaru doliczany jest za każdym razem i widoczna jest w momencie składania zamówienia. Szczegółowa tabela opłat za transport znajdą Państwo na mojej stronie internetowej w zakładce koszt transportu.

11.

Możliwe są następujące formy płatności:

- za pobraniem - zapłata w momencie dostarczenia towaru gotówką kurierowi, naszemu przedstawicielowi lub na poczcie.

- przelewem/przedpłata - rezerwujemy dla Państwa towar w naszym magazynie i przesyłamy Państwu e-mail zawierający fakturę proformę. Towar wysyłamy po sprawdzeniu wpływu na nasze konto. Ta opcja pozwala Państwu najtaniej kupić u nas towar.

- przelewem/odroczony termin płatności - istnieje możliwość wybrania 1-dniowego, 7- dniowego, 14- dniowego lub 21- dniowego terminu płatności. Jednakże wybranie opcji z odroczonym terminem płatności spowoduje doliczenie do cen podanych w sklepie internetowym dodatkowej opłaty wynoszącej dodatkowo procentowy wzrost wartości transakcji. I tak dla terminu 1- dniowego wartość zamówienia zostanie powiększona o 1% wartości zamówienia itp. Szczegółową tabelą dodatkowych opłat znajdą Państwo na mojej stronie internetowej w zakładce forma płatności.

Wszystkie dodatkowe koszty związane z odroczonym terminem płatności podawane są na mojej stronie internetowej w momencie składania zamówienia.

 

12.

Towar z naszego magazynu za pośrednictwem swojego transportu dostarczam w ciągu 24 h,  jeżeli jest dostępny od ręki. Firma kurierska dostarcza przesyłki zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce towaru z mojego magazynu. Poczta Polska 1-3  dni robocze po wysyłce towaru z mojego magazynu. Nie odpowiadam za opóźnienie w dostarczaniu przesyłek przez firmy kurierskie i Pocztę Polską.

13.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłości np. otrzymany towar przyszedł niezgodnie z zamówieniem, proszę o kontakt z biurem sklepu internetowego w godzinach pracy biura.

14.

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produktu niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru zakupionego w moim sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni roboczych licząc od daty odebrania przesyłki. Jednakże będzie to możliwe tylko i wyłącznie jeśli zakupiony towar nie był używany, kopiowany ani uszkodzony. Towar należy zwrócić przesyłając na koszt klienta na adres sklepu internetowego wraz z otrzymaną fakturą. Gwarantuję zwrot kwoty towaru w terminie 7 dni roboczych przelewem na konto bankowe klienta lub za pośrednictwem Poczty Polskiej przekazem pocztowym na adres wskazany przez klienta pod składania zamówienia. Poniesione przez klienta koszty transportu lub koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

15.

Dokładam wszelkich starań by dostarczony towar nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie towaru proszę w momencie odbierania towaru spisać w obecności kuriera, pracownika Poczty Polskiej protokół szkody. I kopię takiego protokołu przesłać na adres biura sklepu internetowego biuro@apila.pl  a ja wyslę Państwu raz jeszcze towar pełnowartościowy.

16.

Powierdzeniem usługi pomiędzy Klientem a firmą Apila Magdalena Bojanowską - Macios jest faktura vat- każdorazowo dostarczana klientowi wraz zamówionym towarem.

17.

Zawsze na wyraźną prośbę klienta możemy dostarczyć Państwu kopię regulaminu w wersji papierowej aktualnie obowiązujący.

18.

Sądem właściwym od rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca zamieszkania wykonania umowy.

19.

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2014r.

 

Zapraszam także do zapoznania się z zakładką Pytania, gdzie umieszczone są odpowiedzi na pytania zadanych przez moich dotychczasowych klientów a także odpowiedzi na ewentualne pytania, jakie mogą lub mogłyby się pojawić w przyszłości.

 

Zapraszam do dokonania zakupów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl